Ocena użytkowników: 0 / 5

Gwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywnaGwiazdka nieaktywna

z

Muskularne męskie ciała, półnagie mistrzynie fitness, pokazy taneczne, maratony spinningu, zawodowi kulturyści, fitnesski najwyższego formatu do tego prawie na każdym stoisku głośna muzyka, ciągły ruch i akcja – jednym słowem wielkie SHOW – tak w skrócie wyglądają targi FIBO - najgłośniejsze na świecie wydarzenie z branży zdrowia, fitness & wellness i FIBO POWER - największe europejskie targi suplementów i odżywek, które w dniach 11-14 kwietnia 2013r. odbywały się w Kolonii.

IMG 5483FIBO co roku przyciąga olbrzymie tłumy fanów kulturystyki, sportów siłowych i fitness. Ponad 670 wystawców zIMG 5547 ponad 38 krajów, a także liczne innowacje i nowości rynkowe sprawiły, że FIBO 2013 to było spektakularne i wyjątkowe doświadczenie. Targi FIBO są przepełnione nowościami i innowacją. Można spróbować swoich sił podczas prezentacji najnowszych trendów związanych z fitnessem i kulturystyką. Targi gromadzą wystawców sprzętu dla salonów fitness, wellness i spa, solariów, klubów sportowych. Podczas targów FIBO POWER odbywają się między innymi zawody kulturystyczne, fitness, fitness bikini oraz zmagania strongman. Podczas FIBO odbywa się konkurs dla zawodowych kulturystów i walczą oni o przepustkę do prawa startu w Mr.Olympia 2013.

IMG 5563Zastanawiałem się dlaczego przenieśli targi z Essen do Kolonii?! Tragi w Essen znałem już jak własną kieszeń również z komunikacją miejską nie miałem żadnego problemu dlatego, że co IMG 5570roku od kilku lat jeżdżę na FIBO a w Kolonii nigdy nie byłem – nowe miasto nowe hale targowe?! W ubiegłym roku w weekend był straszny tłok, powierzchnia targowa w Essen była już za mała do tak wielkiej liczby zwiedzających !! Gdy tylko zobaczyłem ogromne hale targowe w Kolonii zrozumiałem, że to był chyba główny powód przeniesienia FIBO z Essen.

Ja w raz z moim kolegą Marcinem przyjechaliśmy do Kolonii w czwartek rano i po piętnastu godzinach spędzonych w autokarze z Poznania od razu udaliśmy się na FIBO gdzie dołączyła do nas moja siostra Agata, która do Kolonii przyleciała z Anglii. W czwartek i piątek na spokojnie obeszliśmy wszystkie hale targowe, ale głównie prawie cały czas przebywaliśmy w halach targowych IMG 5584FIBO POWER. Ogólnie z tego co widziałem jeśli chodzi o producentów sprzętu w tym roku nie chwalili się oni jakąś dużą liczbą nowości, raczej ten sam sprzęt jedynie odświeżony dizain….IMG 5597asd Wydaje mi się że i ta branża odczuła kryzys.

W tych dniach bez problemu mogliśmy zrobić sobie zdjęcia i poprosić o autograf takie gwiazdy zawodowej kulturystyki jak min. Jay Cutler, Phil Heath, Kai Green, Dexter Jackson czy Victor Matrinez bez stania w długich kolejkach…. W sobotę jeśli ktoś przyjechał tylko na jeden dzień by obejść wszystkie hale targowe czy uzyskać autograf od wyżej wymienionych gwiazd to życzyłem tylko powodzenia…. Kolejki na stoiskach, na których przebywały gwiazdy zawodowej kulturystyki i fitness dosłownie nie miały końca. W samą tylko sobotę z tego co kilka dni temu podali organizatorzy, FIBO odwiedziło prawie 89.000 osób….w sobotę dosłownie nie szło przejść z hali do hali….Służby porządkowe kierowały ruchem pieszym. Ja ogólnie na FIBO byłem już nie pierwszy raz i nie wiele jest gwiazd zawodowej kulturystyki czy fitness, z IMG 5628którymi bym nie miał zdjęcia czy autografu, dlatego przemierzając hale targowe wypatrywałem zawodników mających swoje najlepsze lata kariery na początku lat dziewięćdziesiątych gdy ja zaczynałem swoją przygodę z kulturystyką. Udało mi się wypatrzyć Paula Dilleta, który na chwilę odwiedził Doriana Yatesa na jego stoisku. Dostąpiłem też zaszczytu zrobienia sobie zdjęcia z najważniejszą IMG 5667osobą w IFBB Rafaelem Santonja. W tłumie wypatrzyliśmy gwiazdora filmów akcji ery VHS, Matthyiasa Husa. Cieszę się też ze zdjęcia z Milosem Sarcevem, który w chwili obecnej trenuje kilkunastu zawodników zawodowej sceny, kilkunastu ze sceny amatorskiej oraz swoją żonę Milamar Sarcev stając się pomału takim drugim Weiderem. Szanuję go też za to że w najlepszych latach swojej zawodowej kariery potrafił w jednym roku startować z powodzeniem w kilku a nawet kilkunastu konkursach gdzie dzisiejsi zawodnicy zza oceanu startują w jednym lub dwóch konkursach w ciągu roku a główni pretendenci do tytułu Mr.O czasami przez cały rok IMG 5684poza Olympią nigdzie nie startują…..

W sobotę trochę mniej się przemieszczałem po halach targowych bo raz, że było to bardzo uciążliwe z racji ogromnego tłumu a dwa, że w piątek w siłowni w Bonn sumiennie przetrenowaliśmy z Agatą i Marcinem nogi. Bardzo udany trening zrobiliśmy też w sobotę w Kolonii a towarzyszył nam w nim min. nasz przyjaciel Dirk, który obecnie gra w serialu Cobra11 IMG 5751emitowanym też w naszej tv a już nie długo rozpocznie zdjęcia do filmu, w którym zagra z Nicolasem Cage, Robertem Burneiką i Cintią Rothrock oraz znany zawodnik ze Szwecji Christofer Nober, z którym po treningu byliśmy na bardzo dobrym jedzeniu wraz z jego przyjaciółmi w tureckiej restauracji.

W niedzielę nie było już aż takiego ścisku i można było swobodniej IMG 5762poruszać się po targach. Pod koniec dnia producenci suplementów by nie zabierać ze sobą tych wszystkich próbek, koszulek i gadżetów – rozdawali je hurtowo a producenci odzieży sportowej obniżali ceny nawet do 70% także jeśli ktoś poczekał do końca targów z zakupem odzieży czy odżywki to zrobił niezły interes. Ja sam kupiłem białko od Doriana za 20 euro. Podsumowując mój wyjazd – jestem bardzo zadowolony, poznałem sporo bardzo ciekawych ludzi, rozmawiałem z gwiazdami zawodowej kulturystyki, które widuje się tylko w gazetach czy na dvd, dane mi było przebywać w otoczeniu min. trzech byłych i obecnego Mr.O co chyba dla każdego fanatyka sportów sylwetkowych nie lada przeżycie, zrobiłem dwa fajne treningi w wypasionych fitness clubach na sprzęcie, z którego na co dzień nie mam możliwości korzystać, w bardzo miłym doborowym towarzystwie. Jak dla mnie było to najlepsze FIBO jak dotychczas. W połowie maja lecę też na podobne targi do Birmingham i tam mam też dwie misje, o których na razie nie będę wspominał. Pozdrawiam Wszystkich Sylwetkowiczów i fanatyków sportów sylwetkowych i siłowych Smile

IMG 5821

IMG 6193

IMG 6212

IMG 6310

Nie masz uprawnień do dodawania komentarzy.

Copyright © 2017 Sylwetka.org. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Joomla! jest wolnym oprogramowaniem wydanym na warunkach GNU Powszechnej Licencji Publicznej.